czwartek, 6 grudnia 2018

Beauty: Top 5 products at the moment.







Hi my dear readers! Today I'll share with you with 5 products that I'm obsessed about at this moment - I hope that you'll like them too and perhaps, you'll find some inspiration for Christmas's gift as well.

1. Aloe 99% soothing gel from Holika Holika. I've always wanted to try this out, because everyone said that it was terrific product. Finally, I bought it and I'm pretty impressed how versatile this product is - literally, you can use it from foot to head.

2. Eyelash serum from 4Long Lashes - it's my second bottle of this product from Polish brand so far and I'm sure that not the last one - this serum makes my eyelashes stronger, healthier and noticable longer, what's more, that tiny bottle is quite efficient - it lasts for 6 months of everyday use.

3. Black mask from Pilaten - I've seen it quite often on beauty blogs and when I tried it out, I noticed the difference between this black mask and the rest I've used before - the one from Pilaten is easier to pull it off and in my opinion - it works better as well.

4. Hair oil with Keratin from Il Salone Milano - I was fortunate to get this product in one of my beauty boxes and I've been using it everyday since I opened the package. This oil has very rich formula, which prevents from split ends and helps to stay your hair healthier and moisturized.

5. Beauty amplifier from Sephora - again, it's not my first package of this powder - it's perfect for finishing make-up - thanks to this powder, the makeup lasts longer and your face is matte all day.

Hope that you'll like it, have a lovely evening to all of you, guys!



Witajcie moi drodzy! W dzisiejszym poście podzielę się z Wami recenzją 5 produktów, z których jestem bardzo zadowolona - mam nadzieję, ze i Wam się spodobają, a być może znajdziecie w nich inspirację na gwiazdkowy prezent?

1. Kojący żel (99% aloesu) od Holika Holika - od zawsze chciałam wypróbować ten produkt, ponieważ wszyscy mówili, że jest naprawdę dobry. W końcu, kupiłam go i jestem pod ogromnym wrażeniem jego wszechstronności - dosłownie, możecie używać go od stóp do głów.

2. Serum do rzęs od 4Long Lashes - to moja druga butelka tego produktu i na pewno nie ostatnia - to serum sprawia, że moje rzęsy są mocniejsze, zdrowsze oraz wyraźnie dłuższe, co więcej - ta mała butelka jest naprawdę wydajna - wystarczy na 6 miesięcy codziennego stosowania.

3. Czarna maska of Pilaten - widziałam ją dość często na różnych blogach i postanowiłam przekonać się sama o jej skuteczności - po wypróbowaniu, muszę stwierdzić, że faktycznie czuję różnicę między innymi czarnymi maskami, które używałam wcześniej, a tą od marki Pilaten, która jest łatwiejsza do ściągnięcia i lepiej oczyszcza pory.

4. Olejek (do włosów) z keratyną od Il Salone Milano. Miałam ogromne szczęście, że trafiłam na ten produkt w jednym z pudełek kosmetyków, które ostatnio zamawiam i muszę stwierdzić, że używam go codziennie. Olejek ma bogatą formułę, która zapobiega rozdwajaniu się końcówek i pomaga utrzymać zdrowsze oraz nawilżone włosy.

5. Bezbarwny puder od Sephora - ponownie, nie jest to moje pierwsze opakowanie tego pudru, z którego jestem naprawdę zadowolona. Ten produkt idealnie nadaje się do wykończenia makijażu, ponieważ świetnie matuje, a dodatkowo przedłuża trwałość makijażu.

Mam nadzieję, że zaprezentowane przeze mnie produkty i Wam się spodobają oraz życzę wszystkim udanego wieczoru, Kochani!

6 komentarzy:

  1. oj przypomniałąś mi o tym aloesie! Uwielbiam go i tak dawno gop nie miałam, muszę znó go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool picks! I haven't heard of any of these so thanks for the info!
    Have a lovely weekend :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten żel z Holiki! Jest bardzo wydajny i ma świetne działanie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń