wtorek, 6 lutego 2018

CIY: Buckwheat with greens.







Hello my lovely readers! Today I'll share with you with easy recipe for tasty, nutritious and by the way - quick dish, I hope that you'll like it!

To make that dish you'll need:
buckwheat, carrots, zucchini, onions, red sweet peppers, rapeseed oil and spices: granulated garlic, favorite herbs, salt (I recommend himalayan's one), pepper, powdered sweet pepper

Step-by-step:
1. Fry the onion on rapeseed oil,
2. In the meanwhile, cut the rest of vegatables into small pieces and cook the buckwheat (the seed shouldn't be too soft).
3. Add greens and spices to fried onion, then stir everything and casserole the fish for about 10 minutes.
4. At the very end, add the cooked buckwheat. Enjoy the meal!

Witajcie moi drodzy! W dzisiejszym poście podzielę się z Wami prostym przepisem na smaczne, pożywne, a przy okazji - szybkie danie, mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Do zrobienia tego dania potrzebujecie:
kaszy grycznaej, marchewki, cukini, czerwonej papryki, oleju rzepakowego oraz przypraw: granulowanego czosnku, ulubionych ziół, soli (polecam himalajską) oraz sproszkowanej, czerwonej, słodkiej papryki

Step-by-step:
1. Podsmaż cebulę na oleju rzepakowym.
2. W międzyczasie pokrój marchewkę, cukinię oraz czerwoną paprykę na małe kawałki oraz ugotuj kaszę (tak, żeby jej ziarna nie były zbyt miękkie).
3. Dodaj warzywa oraz przyprawy do usmażonej cebuli, następnie wymieszaj wszystko i duś całość przez 10 minut.
4. Na samym końcu dodaj do dania kaszę gryczaną. Smacznego!

10 komentarzy:

  1. Wow! This looks very tasty! Thanks for sharing dear, I would love to try that ♥
    xx

    Book Hangover

    OdpowiedzUsuń
  2. It looks so interesting and really tasty, i'd love to try it! Thanks for sharing,.

    Visit my blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pysznosci *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Yum, looks so tasty!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpowiedzUsuń
  5. Yummy! The meal looks so delicious and healthy. I'd love totry it. Thanks for the recipe, Ivonne))

    OdpowiedzUsuń
  6. Yummy! I'm currently trying to cook healthier dinners so I'll definitely try this next week, looks kinda easy but full of different flavors, ingredients and textures :D

    Thanks for the good idea and love the pictures!
    Pablo
    HEY FUNGI 

    OdpowiedzUsuń